JAVA
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
JAVA
نوشته شده در یک شنبه 7 آذر 1395
بازدید : 307
نویسنده : نانکلی

 

#C

 

#C یک زبان برنامه نویسی جند مدلی است که شامل دستوری ، تابعی ، عمومی ، شیء گرا و جزء گرا است . این زبان توسط شرکت مایکروسافت و از دل زبان .NET مایکروسافت خلق و پرورش یافت و بعد ها توانست استاندارد های ISO و Ecma را دریافت کند و بعنوان یک زبان استاندارد تایید شود .

 

1x1.trans 10 زبان برنامه نویسی برتر که اگر بلد باشید هیچگاه بیکار نمی مانید

 

در عین حال زبان #C ، زبان برگزیده مایکروسافت برای ایجاد سیستم عامل Windiws Phone 7 ( سیستم عامل موبایل هایی همچون HTC ) میباشد . این زبان نیز مانند زبان جاوا برای پروژه های اقتصادی و بزرگ ، انتخاب بسیار خوبی است . گر چه تعداد برنامه نویسانی که به این زبان برنامه نویسی میکنند ، به پای برنامه نویسان جاوا نمی رسد ، ولی به لطف پشتیبانی مایکروسافت ، این زبان یکی از مدعیان قوی در بین زبانهای برنامه نویسی است .

 

طبق فهرست بندی انجمن TIOBE ، رنکینگ این زبان در ردیف 6 جدول زبانهای برنامه نویسی قرار دارد .

 

C++  / C

 

میدانیم که این دو زبان با هم فرق دارند و در واقع زبان ++C بر اساس زبان C ساخته شده و به نوعی به آن اضافه شده است ، ولی به هر جهت با هم در نظر گرفته میشوند . اما آنچه که در بیشتر موارد دیده میشود ، این است که زبان ++C بیشتر در نرم افزار های مهندسی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است و این خود بر خاص بودن این زبان را میرساند .

 

1x1.trans 10 زبان برنامه نویسی برتر که اگر بلد باشید هیچگاه بیکار نمی مانید   1x1.trans 10 زبان برنامه نویسی برتر که اگر بلد باشید هیچگاه بیکار نمی مانید

 

چند نمونه از موارد ، عبارتند از نرم افزار های مربوط به برنامه های کاربردی ، درایور های دستگاه های صنعتی مختلف ، نرم افزار های مربوط به سیستم های الحاقی با اصطلاحا Embedded Systems ، همچنین برنامه های مربوط به Server - Client ها با ضریب اجرایی فوق العاده بالا و همچنین نرم افزار های سرگرمی مانند بازی های ویدیویی .

 

نا گفته نماند ++C در مقایسه با تمام زبان های برنامه نویسی ، حتی جاوا ، از قدرت تاثیر گذاری فوق العاده زیادی برخوردار است . به هر حال زبانهای C و ++C در فهرست بندی TIOBE ، به ترتیب رده های دوم و سوم قرار دارند



:: برچسب‌ها: JAVA ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: