پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازکردن رمز گوشی سامسونگ
نوشته شده در سه شنبه 9 آذر 1395
بازدید : 286
نویسنده : نانکلی

ذاشتن رمز بر روی اطلاعات، امنیت و حفاظت از آن را تامین می کند ولی به دلیل ازدیاد این کلمات عبور بارها پیش آمده که آنها را ازخاطر برده و دچار مشکل شوید. این رمزها می تواند برای کارت های اعتباری، ایمیل، رمز اینترنتی، گوشی موبایل و ... باشد.در این قسمت با ترفندهایی آشنا می شوید که به راحتی بدون رمز وارد گوشی خود شوید.

البته این ترفندها مخصوص دارندگان گوشی سامسونگ می باشد.


:: برچسب‌ها: بازکردن رمز گوشی سامسونگ ,



بازدید : 357
نویسنده : نانکلی

فراموش کردن رمز یا اشتباه وارد کردن آن از اتفاقاتی هستند که احتمال رخ دادن آن در مدت زمانی که از گوشی هوشمند استفاده میکنید بسیار بالا است،در ادامه ۶ آموزش کامل تصویری و قدم به قدم حذف،رد شدن و باز کردن صفحه قفل (Lock Screen) دستگاه های اندروید (گوشی،تبلت و..) که شامل رمز عبور یا پترن (Pattern) برای ورود میباشد را بررسی میکنیم.

طریقه شکستن و حذف پسورد و پترن ورود فراموش شده گوشی های اندوریدی

(How to Unlock or Bypass Android Pattern and Password in Lock Screen


:: برچسب‌ها: ۶ روش برداشتن و بازیابی پسورد و پترن فراموش شده صفحه قفل اندروید ,



MySQL
نوشته شده در یک شنبه 7 آذر 1395
بازدید : 399
نویسنده : نانکلی

از آنجائيکه اطلاع رسانی ، برنامه های کاربردی بر مبنای Web و نياز وجود پايگاههای داده بر روی اينترنت از موضوعات مطرح اين سالها گرديده است ، بر آن شديم که تحقيقاتی در زمينه تکنولوژی های موجود دراين زمينه انجام دهيم . هدفی که در اين تحقيق دنبال می کرديم پيدا کردن ترکيبی مناسب از تکنولوژيهای پايگاه داده و تکنولوژيهای پردازش سمت Server ، از لحاظ سرعت و هزينه ای بود که بابت اين تکنولوژيها بايد پرداخت میشد.


:: برچسب‌ها: MySQL ,



JAVA
نوشته شده در یک شنبه 7 آذر 1395
بازدید : 306
نویسنده : نانکلی

برای سرمایه گذاری در پروژه های اقتصادی ، بهترین زبان ، زبان برنامه نویسی جاوا و .Net مایکروسافت است که از بین این دو ، باز هم جاوا حرف اول را می زند و طبق آخرین اطلاعات ، بیش از 9 میلیون نفر در سراسر دنیا به این زبان برنامه نویسی می کنند که این خود نشان دهنده فضای مناسب برای این زبان و تعداد زیادی از برنامه های کاربردی و ... میباشد که به این زبان نوشته شده اند و همگی آنها نیاز به پشتیبانی ، نگهداری و بروز رسانی دارند .

 

1x1.trans 10 زبان برنامه نویسی برتر که اگر بلد باشید هیچگاه بیکار نمی مانید علاوه بر همه اینها ، زبان برنامه نویسی سیستم عامل Android ( برای موبایل ) ، جاوا میباشد . سیستم عامل Android که خود گستردگی خوبی دارد ، برای تکامل و توسعه ، روز به روز نیاز به برنامه ها و ابزار های جدیدی دارد که همگی باید به زبان جاوا باشند . طبق آخرین آمار انجمن برنامه نویسان TIOBE ، زبان برنامه نویسی جاوا به لحاظ کارایی و استفاده ، دارای بالاترین رنکینگ در سرتا سر دنیاست ، یعنی رتبه اول را از آن خود نموده است .


:: برچسب‌ها: JAVA ,



GPRS چيست؟
نوشته شده در یک شنبه 7 آذر 1395
بازدید : 232
نویسنده : نانکلی

 

GPRS (جي پي آر اس) مخفف کلمات General Packet Radio Service (يا خدمات راديويي بسته هاي اطلاعاتي) است که با به کارگيري اين تکنولوژي در شبکه تلفن همراه، امکان خدماتي نظير مرور در اينترنت، ايميل، ارتباطات تصويري، پيام هاي چند رسانه اي و خدمات مبتني بر مبدا را فراهم مي کند. اين سرويس به شبکه ها اين امکان را مي دهد که خدمات اينترنتي پر ظرفيت را به صورت دائمي و بدون وققه، به مشترکان خود ارائه دهند.


:: برچسب‌ها: GPRS , چيست؟ ,