پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزش نرم افزار xmeye
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 3434
نویسنده : نانکلی

- ابتدا در نرم افزار ثبت نام کنید.

 

۲- داخل نرم افزار وارد شوید.


:: برچسب‌ها: آموزش نرم افزار xmeye ,



۳ نرم افزار برای شکستن رمزعبور dvr
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 16972
نویسنده : نانکلی

نرم افزار Gen super password:

 این نرم افزار هم یکی از ابزار های خوب و کارگشا در زمینه بازیابی رمزعبور dvr است. حتما فایل آموزشی همراه آن را دانلود و طبق آموزش عمل کنید.

شکستن رمز عبور dvr

آموزش استفاده از نرم افزار Gen super password

دانلود نرم افزار بازیابی رمزعبور dvr


:: برچسب‌ها: ۳ نرم افزار برای شکستن رمزعبور dvr ,



تکنیک رایانش ابری Cloud در انتقال تصویر روی موبایل
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 619
نویسنده : نانکلی

توسعه محتویات چند رسانه ای برای تاثیر بر استدلال سیستم رایانش ابری، سیستم های موبایل را حول محور میزان داده ی محدود قرار داده است. این پروسه همانند سیستم  ۳G-324M  که به مهارت و دانش نیاز دارد،  نیازمند شناخت اصولی است که بر کیفیت تصویر تاثیر می گذارند مثال های این بخش انتخاب و فشرده سازی کد گذاری ، استفاده از منابع خاص مثل توسعه FFMPEG ، توسعه سیستم ابری محور Zencoder   هستند که برای معتبر ساختن این موضوع که مواد فایل های تصویری به طور موثر به مشتریان نهایی اختصاص داده شده ، استفاده می شوند.

 

CLOUD--


:: برچسب‌ها: تکنیک رایانش ابری Cloud در انتقال تصویر روی موبایل ,



انتقال صدا از طریق شبکه – VOIP
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 1020
نویسنده : نانکلی

با استفاده از سرویس انتقال صدا از طریق شبکه ، مصرف کننرگان می توانند با بهره گیری از اتصال اینترنتی ، از سهولت ارتباط تلفنی استفاده کنند. این تکنولوژی ، در شبکه معمولی دیتا برای انتقال صدا و فکس مورد استفاده قرار می گیرد.


:: برچسب‌ها: انتقال صدا از طریق شبکه – VOIP ,



آموزش انتقال تصاویر با دوربین های مدار بسته (آنالوگ)
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 623
نویسنده : نانکلی

ما میتوانیم به سادگی با کابل انتقال تصویر را روی تلویزیون انجام دهیم و یا روی کامپیوتر وحتی روی انترنت که بتوانیم از هرجای دنیا تصویر دوربین هایمان را مشاهده کنیم.

روش انتقال روی کامپیوتر با استفاده از کابل شبکه صورت میگیرد وبروی اینترنت علاوه بر کامپیوتر ما به یک آی پی استاتیک که از شرکت های ارائه دهنده میتوانیم بگیریم نیاز داریم.


:: برچسب‌ها: آموزش انتقال تصاویر با دوربین های مدار بسته (آنالوگ) ,



نحوه بازگردانی رمز عبور دستگاه DVR
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 1198
نویسنده : نانکلی

معمولا در دستگاه های DVR به صورت پیش فرض کارخانه تولید کننده یک پسورد پیش وجود دارد که البته هر برند با یکدیگر متفاوت است حال در این مقاله تلاش می کنیم که برای شما اطلاعات مفیدی قرار دهیم.

- اصولا پسورد دستگاه به صورت چهار رقم تا هشت  رقم است .


:: برچسب‌ها: نحوه بازگردانی رمز عبور دستگاه DVR ,



بازیابی رمز فراموش شده دستگاه DVR
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 2077
نویسنده : نانکلی

فراموش کردن پسورد یا همان رمزعبور admin  دستگاه های DVR  یکی از مشکلات اساسی در زمینه دوربین مداربسته برای همکاران و مصرف کنندگان عزیز می باشد.

قصد داریم در این مقاله چند روش  را با هم مرور کنیم تا شاید بتوانیم مشکل برخی عزیزان را حل کنیم چرا که این موارد تضمینی نبوده و روی تمام دستگاه ها جواب نخواهند داد.

اکثر دستگاه های تولید شده در بازار دوربین مداربسته بر روی فریم ورشان ( Frameware ) یک تاریخ درج شده است و

یا اینکه تاریخی به عنوان تاریخ تولید دستگاه بر روی لیبل زیر آن چسبانده شده . البته اینجا یک مشکلی وجود دارد و اینکه در ایران اکثر برچسب ها پس از وارد شدن کالا تغییر می کنند و برچسب دیگری جای آن را می گیرد .

اگر موفق به پیدا کردن تاریخ تولید نشدید می توانید با کاربری USER  سری به بخش اطلاعات دستگاه بزنید و از آنجا تاریخ فریم ور را برداشت کنید .

(همچنین میتوانید درب کیس دستگاه را باز کرده سپس باتری دستگاه دی وی آر را خارج و سپس نصب نمایید، با این کار تاریخ دستگاه به تاریخ تولید بازگگردانده میشود)


:: برچسب‌ها: بازیابی رمز فراموش شده دستگاه DVR ,



نحوه ی انتقال تصویر در شبکه داخلی و یا بستر اینترنت
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 728
نویسنده : نانکلی

جهت ارتباط دستگاه DVR به کامپیوتر نیاز به یک عدد کابل شبکه می باشد. پس از تهیه کابل شبکه و اتصال مابین دستگاه DVR و کامپیوتر، جهت اطمینان از ارتباط صحیح بین دو طرف جهت تبادل data ، بایستی نکات زیر را مرحله به مرحله انجام داده تا بتوان تصویر دوربینهای را بر روی کامپیوتر و یا شبکه داشت:
1. ارتباط مابین دستگاه و کامپیوتر توسط کابل شبکه


:: برچسب‌ها: نحوه ی انتقال تصویر در شبکه داخلی و یا بستر اینترنت ,



معرفی ساختار DMZ یا Demilitarized Zone
نوشته شده در شنبه 18 ارديبهشت 1395
بازدید : 353
نویسنده : نانکلی

سالها پیش و در جریان جنگی که بین کره شمالی و جنوبی پیش آمده بود ( سال 1950 میلادی ) ، در پیشنهادی که از طرف سازمان ملل به دو کشور شد ، قرار بر این شد که در میان مرز این کشور قسمتی را به عنوان منطقه غیرنظامی یا Demilitarized Zone انتخاب کنند تا مردم بتوانند از آن برای زندگی و امرار معاش بدون وارد شدن ساختار نظامی و جنگ استفاده کنند و همین مورد بین دو کشور توافق شد . مردم از این منطقه به عنوان منطقه ارتباطی بین دو کشوری که در حال جنگ بودند و به یکدیگر اعتماد نداشتند استفاده می کردند اما در محیطی که به هیچیک از دو کشور صدمه ای وارد نشود. 

طراحی ساختار DMZ در شبکه



همین مفهوم در شبکه های کامپیوتری نیز به وجود آمد ، DMZ یک نوع طراحی شبکه است ، در واقع DMZ یک شبکه است که در میان شبکه خصوصی یا داخلی شما و شبکه خارجی یا اینترنت قرار می گیرد . این شبکه به کاربران خارج از سازمان اجازه برقراری ارتباط با سرورهای داخلی سازمان بصورت مستقیم را نمی دهند و به همین وسیله از اطلاعات سازمان حفاظت می کند. DMZ یک مرز ارتباطی بین دو شبکه است که به هم اعتماد ندارند و شما نیز قطعا به شبکه اینترنت اعتماد ندارید. ساختار DMZ معمولا توسط فایروال ها و یا پروکسی سرور هایی طراحی می شوند که در لایه های مختلف شبکه قرار می گیرند.


:: برچسب‌ها: معرفی ساختار DMZ یا Demilitarized Zone ,



نحوه Valid كردن IP براي مشتركين ADSL
نوشته شده در شنبه 18 ارديبهشت 1395
بازدید : 835
نویسنده : نانکلی

آي پي وليد (Valid IP) آي پيي هست كه توسط روترهاي اينترنت قابل شناسايي هست. آي پي سرورها و سايت‌ها بايستي وليد باشند تا افراد مختلف از نقاط مختلف بتوانند به تبادل اطلاعات با آنها بپردازند. دقت كنيد كه آي پي وليد با آي پي ديناميك و استاتيك فرق ميكند.

اي پي استاتيك(Static IP) آي پي هست كه در هر بار اتصال به اينترنت ثابت ميماند. براي داشتن اين نوع اي پي بايستي اين نوع سرويس را از ISP خود درخواست نماييد و احتمالا هزينه بر خواهد بود.

آي پي ديناميك (Dinamic IP) كه اكثريت مردم از اين نوع اي پي استفاده ميكنند در هر بار اتصال به اينترنت تغيير مي‌كند.


:: برچسب‌ها: نحوه Valid كردن IP براي مشتركين ADSL ,



آقای خاص هوشمند ، بررسی Samsung S6 Edge
نوشته شده در جمعه 17 ارديبهشت 1395
بازدید : 282
نویسنده : نانکلی

آیا اثری بزرگ و هنرمندانه از اختلافی کوچک بوجود می آید ؟ در این روزها پیش قراول محصولات کمپانی سامسونگ بدون شک تلفن هوشمند  کهکشانی S6 edge می باشد که بواسطه طراحی منحصر به فرد و انحنا یافته لبه های صفحه نمایش به یک تابلو نقاشی شبیه است . این محصول دیجیتال مدرن سبب قدرت نمایی سامسونگ گردیده و نگاهها را در بازار به خود جلب کرده است .

 هنگامی که S6 edge را  لمس می نمایید و پیش از آنکه بتوانید در یک دست قرار گرفتن را آزمایش کنید در ذهن خود به تجربه ی متفاوتی که از طراحی به شما القا خواهد شد ، می اندیشید . چرا که این روزها تلفن همراه از هر چیزی به انسان نزدیک تر است و ساعات زیادی در شبانه روز صرف استفاده از آن خواهد شد . سامسونگ از لایه ای شیشه ای برای هر دو سوی دستگاه استفاده کرده که یک فریم فلزی نقره ای رنگ واسطه ای میان این دو لایه می باشد . مهمترین ویژگی این محصول استفاده از صفحه نمایش مدرن با کناره ای خمیده از هر دو سوی است ، مشابه این ساختار طراحی را در Note edge و تنها در یک لبه دیده بودیم که برخی از فرامین خاص جهت مدیریت تلفن هوشمند در آنجا تعبیه شده بود.


:: برچسب‌ها: آقای خاص هوشمند , بررسی Samsung S6 Edge ,



نگاهی به سیستم عامل IOS9
نوشته شده در جمعه 17 ارديبهشت 1395
بازدید : 340
نویسنده : نانکلی

گذار پر شتاب کمپانی اپل از نسخه هفت به بعد شروع شده و در ISO8 به نقطه عطف خود رسیده است ، اپل در طی برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان که بر اساس یک سنت همیشگی از 8 تا 12 ژوئن ( 18 تا 22 خرداد) در سانفرانسیکو برگزار گردید به معرفی سیستم عامل ISO9 پرداخت و پیش از آنکه این رویداد ، تغییرات گسترده ای در ساختار این سیستم عامل باشد نگاهی تازه در بهبود مشکلات پیشین و هر چه بهتر کردن تجربه کاربر از استفاده دائم این محصولات اپل بوده است .

یکی از چشم گیرترین این تغییرات ، افزایش ویژگیهای SpotLigh Search می باشد . اسپات لایت با آنچه که در آینده سبک بکارگیری و بهره برداری از این برنامه هاست به لحاظ منطقی نزدیک بوده و میتوان گفت تمرین اساسی برای توسعه دهندگان در جهت کاربردی کردن " هوش مصنوعی " در گجتهای همراه است و لذت داشتن دستیاری دیجیتال را برای کاربر فراهم میسازد . کاربران میتوانند همان درخواستهایی که از (Siri) داشتند با اسپات لایت در میان بگدارند . بعنوان نمونه : جستجو در مورد اتفاقات ورزشی ، وضعیت آب و هوا ، فیلمهای در حال اکران در سینما و موارد مشابه آن تنها به کمک یک کلمه کلیدی قابل دسترسی است . نتایج جستجو نیز همانند نمایشهای (Siri) در یکسری کارتهای طبقه بندی شده ارائه میگردند و تابعی از محیط جغرافیایی و زمانی میباشد ، میتوان به لحاظ تشابه آن را با GoogleNow مقایسه نمود .


:: برچسب‌ها: نگاهی به سیستم عامل IOS9 ,



چگونه از هک شدن شبکه وایرلس خود جلوگیری کنیم؟
نوشته شده در جمعه 17 ارديبهشت 1395
بازدید : 369
نویسنده : نانکلی

امروزه شبکه های وایرلس تمامی اطراف ما را احاطه کرده اند، اکثر ما دوست نداریم که برای اتصال دستگاه های خود به همدیگر از سیم ها استفاده کنیم. در این میان مودم ها و روترهای وایرلس بصورت انبوه استفاده میشوند. ما پرینتر، فایل های شخصی، دستگاه های حضور غیاب، پریز های برق و اتصال اینترنت خود را به صورت وایرلس به هم متصل کرده و در حریم خصوصی خود به اشتراک می گذاریم و به همین دلیل نمی خواهیم شخصی غیر مجاز به شبکه وایرلس ما دسترسی پیدا کند. متاسفانه تنها کاری که برای شبکه وایرلس خود انجام میدهیم یک رمز گذاری بوده و فکر میکنیم با این کار شبکه ای امن خواهیم داشت. اما یکی از رخنه هایی که در سیستم WPS مودم و روترهای وایرلس کشف شده امنیت همه این وسایل را به چالش کشیده است.


:: برچسب‌ها: چگونه از هک شدن شبکه وایرلس خود جلوگیری کنیم؟ ,



انتقال تصویر در بستر اینترنت و پورت فورواردینگ
نوشته شده در جمعه 17 ارديبهشت 1395
بازدید : 1131
نویسنده : نانکلی

این مقاله بنا به درخواست های متعددی که از سوی کاربران سایت ارائه شده، تهیه و بصورت کامل با جزییات مباحث انتقال تصویر، پورت فورواردینگ، DMZ و DDNS را پوشش می دهد. خواهشمندیم بدلیل توجه به جزییات، بند بند مطالب را با دقت مطالعه کنید. اگر مرجع و یا لینک دیگری نیز برای کمک به مراحل کار توصیه شده حتما مطالعه فرمایید.

لطفا ابتدا مبحث آدرس آی پی چیست؟ را بصورت کامل در همین سایت مطالعه فرمایید تا در هنگام تنظیم و ست کردن آدرس های آی پی درک درستی از کاری که انجام میشود داشته باشید.


:: برچسب‌ها: انتقال تصویر در بستر اینترنت و پورت فورواردینگ ,