پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 327
نویسنده : نانکلی

در ادامه آموزش استفاده از سیستم انتقال تصویر بدون آی پی استاتیک و از طریق سیستم P2P نحوه انتقال تصویر دستگاه های دکسون DEXON از طریق سرور DVRCENTER.NET را به شما خواهیم آموخت.


همانطور که می دانید در سیستم انتقال تصویر از طریق سرور واسط یا همان سیستم P2P نیاز است که مشخصات دستگاه شما به سرور معرفی شود.


:: برچسب‌ها: آموزش انتقال تصویر از طریق سرور آموزش انتقال تصویر از طریق سرور ,



بازدید : 327
نویسنده : نانکلی

رای انتقال تصویر دوربین مداربسته با استفاده از دستگاه های دی وی آر DVR و یا ان وی آر NVR در اولین مرحله پس از بازکردن مرورگر خود با گزینه ای درباره اکتیو ایکس ها بر میخورید که می بایست آن را نصب کنید ، در این پست می خواهیم ببینیم که اکتیو ایکس در حقیقت چیست و چه کاربردی دارد؟

 

 

در بخشهای متوالی این مقاله سعی خواهد شد که در خصوص اکتیو ایکس توضیحاتی کامل ارائه بشه تا دوستان آشنایی لازم در خصوص این تکنولوژی توانمند رو پیدا کنند


:: برچسب‌ها: انتقال تصویر دوربین مداربسته با استفاده از دستگاه های دی وی آر DVR و یا ان وی آر NVR ,



وقتی یک سایت باز نمی‌شود باید چه کار کنم؟
نوشته شده در سه شنبه 28 دی 1395
بازدید : 316
نویسنده : نانکلی

اهی اوقات، برخی کاربران ایمیل می‌زنند و مثلاً می‌گویند زیردامنه http://help.testa.cc باز نمی‌شود. گفتم نکات مربوط به باز شدن یا نشدن یک سایت را یک جا بنویسم که بعداً به آن‌ها لینک بدهم:

- گام اول: اطمینان از اینکه مشکل از طرف سایت است یا از طرف من؟

اولین کاری که باید انجام دهید، این است که آدرس سایت مورد نظرتان را در سایت زیر وارد نمایید:

http://isup.me


:: برچسب‌ها: وقتی یک سایت باز نمی‌شود باید چه کار کنم؟ ,